Balıkesir Haber Girişi: 04.02.2021 - 12:20, Güncelleme: 01.01.1970 - 02:00

BALIKESİRLİ ÖĞRENCİLERE VODAFONE’DAN İŞ İMKÂNI

 

BALIKESİRLİ ÖĞRENCİLERE VODAFONE’DAN İŞ İMKÂNI

Vodafone’un zaman, şehir ve lokasyon bağımsız çalışma imkânı sunan yeni nesil çalışma sistemine Balıkesir Üniversitesi öğrencileri de dahil oldu. Üniversite ile yapılan işbirliği sonucu ilk etapta 24 öğrenci bağımsız müşteri temsilcisi olarak Vodafone Müşteri Hizmetleri için uzaktan çalışmaya başladı.
    Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, evden çalışma modelinden yola çıkarak tasarladığı “yeni nesil çalışma sistemi”ni Türkiye genelinde yaygınlaştırmaya devam ediyor. Balıkesir Üniversitesi (BAÜN) ile iş birliği yapan Vodafone, bu üniversiteden ilk etapta 24 öğrenciye Vodafone Müşteri Hizmetleri için bağımsız müşteri temsilcisi olarak çalışma fırsatı yarattı. Balıkesir Üniversitesi Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından yayınlanan iş ilanına yapılan başvuruların ardından uygun adaylar arasından eğitim süreçlerini tamamlayan öğrenciler, bağımsız müşteri temsilcisi olarak çalışmaya başladı. Bağımsız müşteri temsilcisi öğrenciler uzaktan çalışıyor.   Konuyu değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:   “Yeni nesil çalışma sistemi ile kişilere dijitalleşme sayesinde istedikleri yerden, istedikleri şekilde ve istedikleri kadar çalışma imkânı veriyoruz. Bu sistemde ev kadınlarını, engelli bireyleri ve üniversite öğrencilerini önceliklendiriyoruz. Örneğin, eğitim temposu nedeniyle tam zamanlı çalışma imkânı bulamayan ama kendi harçlığını çıkarmak isteyen gençlerimiz, esnek çalışma saatlerimiz sayesinde istedikleri yerden çalışarak para kazanabiliyor. Öğrencilere ulaşmak için özel üniversiteler ve devlet üniversiteleri ile birlikte çalışıyoruz. Bu kapsamda, Balıkesir Üniversitesi ile de işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu üniversiteden ilk etapta 24 öğrencimize uzaktan çalışma imkânı sunduk. ‘Herkese her yerden iş’ anlayışıyla yeni nesil çalışma sistemini yaygınlaştırmaya devam edeceğiz.”   Gerçekleştirilen iş birliği hakkında açıklamalarda bulunan Balıkesir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlter Kuş da şöyle konuştu:   “Üniversite olarak her alanda sektörel iş birliklerine önem veriyoruz. Öğrencilerimizin nitelikli eğitim-öğretim hizmetlerinden faydalanmasının yanı sıra istihdam edilmeleri noktasında da sektör temsilcileriyle yaptığımız iş birlikleri meyvelerini veriyor. Vodafone ile yaptığımız iş birliği kapsamında da öğrencilerimiz, eğitimlerini aksatmadan uzaktan çalışma modeliyle esnek çalışma saatlerinde gelir elde edebiliyor. Bu yeni modelin üniversite-sektör iş birlikleri çerçevesinde örnek olmasını diliyorum. Üniversite olarak öğrencilerimizin kolaylıkla istihdam edilebilmleri için yeni iş birlikleri yapmaya devam edeceğiz.”   Hedef 81 ilde 10 bin çalışan   Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri bünyesinde uygulanan yeni nesil çalışma sisteminde mesai saati bulunmuyor. Kişilere zaman, şehir ve lokasyon bağımsız çalışma ayrıcalığının sunulduğu sisteme isteyen herkes başvurabiliyor. Sisteme dahil olmak isteyen kişiler toplam 25 gün online eğitim aldıktan sonra Vodafone müşterilerine hizmet vermeye hazır hale geliyor. Vodafone bu şekilde, pandeminin başlangıcından bu yana 220 bağımsız müşteri temsilcisine çalışma fırsatı yarattı. Şirket, bağımsız müşteri temsilcisi  sayısını bir yıl içinde 10 bin seviyesine çıkarmayı ve çağrı merkezi hizmetinin Türkiye’nin 81 iline yayılmasını hedefliyor.   
Vodafone’un zaman, şehir ve lokasyon bağımsız çalışma imkânı sunan yeni nesil çalışma sistemine Balıkesir Üniversitesi öğrencileri de dahil oldu. Üniversite ile yapılan işbirliği sonucu ilk etapta 24 öğrenci bağımsız müşteri temsilcisi olarak Vodafone Müşteri Hizmetleri için uzaktan çalışmaya başladı.

 

 

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, evden çalışma modelinden yola çıkarak tasarladığı “yeni nesil çalışma sistemi”ni Türkiye genelinde yaygınlaştırmaya devam ediyor. Balıkesir Üniversitesi (BAÜN) ile iş birliği yapan Vodafone, bu üniversiteden ilk etapta 24 öğrenciye Vodafone Müşteri Hizmetleri için bağımsız müşteri temsilcisi olarak çalışma fırsatı yarattı. Balıkesir Üniversitesi Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından yayınlanan iş ilanına yapılan başvuruların ardından uygun adaylar arasından eğitim süreçlerini tamamlayan öğrenciler, bağımsız müşteri temsilcisi olarak çalışmaya başladı. Bağımsız müşteri temsilcisi öğrenciler uzaktan çalışıyor.

 

Konuyu değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:

 

“Yeni nesil çalışma sistemi ile kişilere dijitalleşme sayesinde istedikleri yerden, istedikleri şekilde ve istedikleri kadar çalışma imkânı veriyoruz. Bu sistemde ev kadınlarını, engelli bireyleri ve üniversite öğrencilerini önceliklendiriyoruz. Örneğin, eğitim temposu nedeniyle tam zamanlı çalışma imkânı bulamayan ama kendi harçlığını çıkarmak isteyen gençlerimiz, esnek çalışma saatlerimiz sayesinde istedikleri yerden çalışarak para kazanabiliyor. Öğrencilere ulaşmak için özel üniversiteler ve devlet üniversiteleri ile birlikte çalışıyoruz. Bu kapsamda, Balıkesir Üniversitesi ile de işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu üniversiteden ilk etapta 24 öğrencimize uzaktan çalışma imkânı sunduk. ‘Herkese her yerden iş’ anlayışıyla yeni nesil çalışma sistemini yaygınlaştırmaya devam edeceğiz.”

 

Gerçekleştirilen iş birliği hakkında açıklamalarda bulunan Balıkesir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlter Kuş da şöyle konuştu:

 

“Üniversite olarak her alanda sektörel iş birliklerine önem veriyoruz. Öğrencilerimizin nitelikli eğitim-öğretim hizmetlerinden faydalanmasının yanı sıra istihdam edilmeleri noktasında da sektör temsilcileriyle yaptığımız iş birlikleri meyvelerini veriyor. Vodafone ile yaptığımız iş birliği kapsamında da öğrencilerimiz, eğitimlerini aksatmadan uzaktan çalışma modeliyle esnek çalışma saatlerinde gelir elde edebiliyor. Bu yeni modelin üniversite-sektör iş birlikleri çerçevesinde örnek olmasını diliyorum. Üniversite olarak öğrencilerimizin kolaylıkla istihdam edilebilmleri için yeni iş birlikleri yapmaya devam edeceğiz.”

 

Hedef 81 ilde 10 bin çalışan

 

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri bünyesinde uygulanan yeni nesil çalışma sisteminde mesai saati bulunmuyor. Kişilere zaman, şehir ve lokasyon bağımsız çalışma ayrıcalığının sunulduğu sisteme isteyen herkes başvurabiliyor. Sisteme dahil olmak isteyen kişiler toplam 25 gün online eğitim aldıktan sonra Vodafone müşterilerine hizmet vermeye hazır hale geliyor. Vodafone bu şekilde, pandeminin başlangıcından bu yana 220 bağımsız müşteri temsilcisine çalışma fırsatı yarattı. Şirket, bağımsız müşteri temsilcisi  sayısını bir yıl içinde 10 bin seviyesine çıkarmayı ve çağrı merkezi hizmetinin Türkiye’nin 81 iline yayılmasını hedefliyor. 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve egegundem.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.