19 Haziran 2018 Salı, 11:44
MEHMET ONUR YILMAZ
MEHMET ONUR YILMAZ moy08091987@gmail.com Tüm Yazılar

Z kuşağının tercihi Balıkesir’den

Kırmızı ve beyaz et, süt, yumurta üretimindeki liderliğiyle “Türkiye’yi Doyuran İl” olarak bilinen Balıkesir, Z kuşağının en çok tercih ettiği peyniri de üretip piyasaya sürdü. Sürülebilir ve dilimlenebilir kıvamıyla Teksüt Süzme Peynir, pürüzsüz dokulu yumuşak peynir keyfi sunuyor. Yarım yağlı seçeneği de bulunan Teksüt Süzme Peynir’de Z kuşağının tercihi dikkat çekiyor. Teksüt Yönetim Kurulu Üyesi Arda Aksaray’a göre Teksüt Süzme, özellikle beyaz peynirden uzak duran 20 ve 20 yaş altı tüketicileri de peynir tüketir hale getirdi.
Türkiye’de süzme peynirin ilk üreticileri arasında yer alan Teksüt’ün Süzme Peynir’i, pürüzsüz ve yumuşak dokusunun yanı sıra özgün tadıyla öne çıkıyor. Kıvamlı olmakla birlikte kendine has lezzeti, farklı arayıştaki damak tatlarına da hitap ediyor. Hem sürülebilir hem de dilimlenebilir olması, tüketim çeşitliliği ve kolaylığı sağlıyor.
Yüksek protein içeriğine sahip Teksüt Süzme Peynir; 250, 500 gramlık ve 1 kilogramlık ambalajlarda tüketime sunuluyor. Teksüt Süzme Peynir, yarım yağlı seçeneğiyle de mevcut.
Süzme peynir, Türk kahvaltılarının geleneksel tercihi beyaz ve kaşar peynirin ardından bir süredir sofralara damgasını vuruyor. Yumuşak dokusu ve uyumlu tat frekansıyla peynir tüketiminin sadece kahvaltıyla sınırlı kalmamasına ve güne yayılmasına katkıda bulunuyor.
Bununla birlikte yemeklerde, salatalarda, sandviçlerde, meze ve soslarda ya da atıştırmalık ihtiyaçlarında Süzme Peynir, giderek daha çok tercih edilen bir peynir çeşidi haline geldi.

Teksüt Yönetim Kurulu Üyesi Arda Aksaray, tüketim kolaylığı ve uyumlu tat renginin, daha genç yaştakilerin süzme peynir tüketmesine katkıda bulunduğunu söyledi. Aksaray, “Yaptığımız çalışmalarda Teksüt Süzme Peynir’in özellikle Z kuşağı yani 20 ve 20 yaş altı tüketicilerde sıkça tercih edildiğini gördük. Ürünü anne ve babalar satın alıyor ancak tüketim eğrisini çocuk ve gençler belirliyor. Teksüt Süzme, özellikle beyaz peynirden uzak duran 20 yaş altı tüketicilerin de peynir tüketir hale gelmesine yardımcı oldu. Peynir tüketiminin görece daha düşük olduğu çocuklarda ve genç yaşlarda, Teksüt Süzme Peynir ile peynir tüketimi daha keyifli bir hale dönüşüyor” dedi.
Teksüt hakkında
Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri firması olan Teksüt, 1956 yılında Balıkesir’in Gönen ilçesinde kuruldu. Üretimini yine Gönen’de 80 bin metrekare üzerine kurulu modern fabrikasında sürdüren Teksüt, günde 550 ton süt işleyerek, beyaz peynirden kaşara, yoğurttan tereyağına, labne peynirinden ayrana dek 8 kategoride 40’ı aşkın ürün sunuyor. İstanbul Sanayi Odası’nın ‘Türkiye’nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşları’ listesinde yer alan Teksüt, ‘adıyla da tadıyla da tek’ olmaya odaklanıyor.

Yorum yazın...

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copyright © 2016 Powered by MOYWEB